Wizerunek rekruterów i kandydatów do pracy - bliżej czy dalej do konstruktywnego porozumienia?

Abstract
W artykule przeanalizowano obrazy skutecznych negocjatorów prowadzących negocjacje w sprawie pracy. Stronami tych negocjacji są rekruterzy i kandydaci do pracy, którzy starają się osiągnąć konstruktywne porozumienie. Ich wizerunki są argumentami podczas pertraktacji. Pozwalają one zatrudnić dobrego pracownika, albo otrzymać dobrą ofertę zatrudnienia. W badaniach empirycznych autorka zbadała obraz rekrutera w oczach kandydata, własny obraz kandydata oraz obraz kandydata w oczach przedstawiciela organizacji, a także dokonała analizy porównawczej między nimi.
Description
Keywords
Citation
E. Kowalczyk, Wizerunek rekruterów i kandydatów do pracy - bliżej czy dalej do konstruktywnego porozumienia?, w: Praca kierownicza w nowoczesnym zarządzaniu, red. K. Krzakiewicz, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 201, s. 83-94
Belongs to collection