Program lojalnościowy jako narzędzie budowania trwałych relacji z klientami

Abstract
Przedsiębiorstwa, funkcjonując na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, stale poszukują nowych form uzyskiwania przewagi konkurencyjnej. Staje się to coraz trudniejsze wobec licznych działań podejmowanych przez podmioty działające w tej samej branży. W latach 90. ubiegłego stulecia zrodziła się koncepcja marketingu relacji. Obserwując działania podmiotów branży hotelarskiej, wydaje się ona być nadal aktualna. Głównym działaniem podejmowanym przez te podmioty są programy lojalnościowe. Można zadać pytanie, czy są one skutecznym narzędziem budowania trwałych relacji z klientami. Analiza wybranego programu lojalnościowego stosowanego przez Grupę Hotelową Orbis będzie próbą dostarczenia odpowiedzi na to pytanie.
Description
Keywords
Citation
Gołąb-Andrzejak, Edyta. (2011). Program lojalnościowy jako narzędzie budowania trwałych relacji z klientami. Handel Wewnętrzny. II. 70-75.
Belongs to collection