Moda na markę alkoholu - przejaw konformizmu czy indywidualizmu
Abstract
Zachowania konsumentów stały się dominującym tematem badań na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci. Pozyskiwane informacje mają ogromne znaczenie dla funkcjonowania przedsiębiorstw w szczególności w sektorze alkoholi wysokoprocentowych, gdzie w związku z całkowitym zakazem reklamy publicznej utrudniona jest komunikacja z konsumentem. Autorka na podstawie przeprowadzonych badań analizuje znaczenie mody na markę alkoholu dla decyzji konsumenckich, stawia również tezę, że analizowany aspekt jest przejawem konformizmu. Alkohol pija się w towarzystwie, dla rozrywki, z potrzeby przynależności, a moda na markę alkoholu jest jedną z głównych determinant zakupowych.
Description
Keywords
Citation
K. Liczmańska, Moda na markę alkoholu - przejaw konformizmu czy indywidualizmu, a c ta u n i v e r s i tat i s n i c o l a i c o p e r n i c i zarządzanie XXXIX – zeszyt 407 – toruń 2012