Rozdział 6. Media w sytuacji kryzysu

Abstract
Współczesne media odgrywają rolę daleko wychodzącą poza pierwotne zadanie przekaźnika informacji. Ich zadania w coraz bliższym stopniu pozostają w związku z innymi grupami instytucji i organów społecznych i państwowych. Dlatego też i zmiany zachodzące w strukturze, działalności i funkcjach pełnionych przez media mają swoje źródło w wielu różnych środowiskach: technologicznym, ekonomicznym, społecznym i kulturowym. Zmiany te skutkują w dalszym przyroście znaczenia mediów, w szczególności w perspektywie gospodarki, obdarzając je znaczącym wpływem na rozwój tendencji ekonomicznych, kształtowanie postaw inwestorów, notowania walut i akcji, a w konsekwencji na układ koniunkturalny.
Description
Keywords
Citation
A. Grzegorczyk, Rozdział 6. Media w sytuacji kryzysu, Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych niepewności, (red.) K. Kubiak, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012
Belongs to collection