Wykorzystanie imprez w działalności polskich przedsiębiorstw – raport badawczy
Abstract
Badanie ma charakter ilościowy i zostało przeprowadzone na frakcji populacji polskich firm, które posługują się instrumentem wydarzenia w swojej działalności gospodarczej. W ramach badania wyodrębniono cztery podstawowe rodzaje wydarzeń, ze względu na ich funkcjonalność: wydarzenia produktowe, wydarzenia wizerunkowe, kongresy i konferencje oraz incentive travel. Przy takim podziale badanie swoim zakresem ma moŜliwość pokrycia pełnego zakresu merytorycznego polskiego sektora MICE (meetings, incentives, conferences & events). Badanie pozwala na ustalenia wyodrębnionych cech poszczególnych rodzajów wydarzeń oraz dokonanie parametrycznego porównania między nimi. Przeznaczeniem badania jest zastosowanie jego wyników w działalności agencji specjalizujących się w planowaniu i realizacji poszczególnych rodzajów imprez.
Description
Keywords
Citation
A. Grzegorczyk (red.), Wykorzystanie imprez w działalności polskich przedsiębiorstw – raport badawczy, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012.