Odpowiedzialność społeczna uczelni a problematyka jakości kształcenia

Abstract
Wysoki poziom usług edukacyjnych leży w interesie zarówno społeczeństwa, jak i placówek świadczących te usługi. Dla uczelni stanowi podstawowy aspekt oceny, jakiej nieustannie jest poddawana przez aktualnych i potencjalnych interesariuszy. W życiu społecznym zaś znajduje odbicie poprzez kształcenie i wychowywanie kolejnych roczników pracowników, biznesmenów, polityków etc., którzy z czasem przejmą odpowiedzialność za losy państwa i społeczeństwa. Uświadomienie sobie tych faktów jest konieczne przy tworzeniu strategii zarządzania uczelnią.
Description
Keywords
Citation
M. Geryk, Odpowiedzialność społeczna uczelni a problematyka jakości kształcenia, [w:] Strategia zarządzania uczelnią niepubliczną w kontekście społecznej odpowiedzialności, red. M. Geryk, Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania w Gdańsku i Wyższej Szkoły Infrastruktury i Zarządzania w Warszawie, Gdańsk-Warszawa 2009, s. 73-79.