OPEN Repository

Welcome to OPEN - the Repository of Open Scientific Publications, run by the Interdisciplinary Centre for Mathematical and Computational Modelling, University of Warsaw, previously operating as the CeON Repository. The Repository enables Polish researchers from all fields to openly share their articles, books, conference materials, reports, doctoral theses, and other scientific texts.

Publications in the Repository are indexed by the most important search engines and aggregators and downloaded by users worldwide. We invite you to create an account, deposit your publications, and use the resources of the Repository.

23163 archived items

Recent Submissions

Item
Jakość życia adolescentów w czasie pandemii Covid-19. Praktyczny poradnik profilaktyki i wsparcia. Część 2.
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2022-10-07) Chwaszcz, Joanna; Łysiak, Małgorzata; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Książka jest skierowanym do nauczycieli, psychologów i pedagogów szkolnych oraz rodziców. Treści w niej zawarte zostały oparte na wynikach ogólnopolskich badań, przeprowadzonych na próbie reprezentatywnej 4828 adolescentów z 557 szkół na terenie całej Polski, wskazują konkretne czynniki chroniące, które powinny być wzmacniane w celu poprawy jakości życia młodzieży. Pozycja napisana jest przystępnym językiem, co powoduje, że książka ta, może być znakomitym źródłem wiedzy nie tylko dla specjalistów, np. osób realizujących działania profilaktyczne, nauczycieli oraz pedagogów i psychologów szkolnych, ale też wszystkich rodziców, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę i wzmocnić swoje relacje z dzieckiem.
Item
Jakość życia adolescentów w czasie pandemii Covid-19. Część 1.
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2022-10-06) Chwaszcz, Joanna; Łysiak, Małgorzata; Mamcarz, Stanisław; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Publikacja powstała w oparciu o badania 4828 adolescentów z 557 szkół, stanowiących próbę reprezentatywną dla osób młodych w wieku 10-19 lat w Polsce. Odpowiada na pytanie o jakość życia adolescentów w czasie pandemii COVID-19 oraz jej uwarunkowania.
Item
Zdalne uczenie się i nauczanie a specjalne potrzeby edukacyjne. Z doświadczeń pandemii Covid-19
(Episteme, 2020-09-30) Domagała-Zyśk, Ewa; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II