OPEN Repository

Welcome to OPEN - the Repository of Open Scientific Publications, run by the Interdisciplinary Centre for Mathematical and Computational Modelling, University of Warsaw, previously operating as the CeON Repository. The Repository enables Polish researchers from all fields to openly share their articles, books, conference materials, reports, doctoral theses, and other scientific texts.

Publications in the Repository are indexed by the most important search engines and aggregators and downloaded by users worldwide. We invite you to create an account, deposit your publications, and use the resources of the Repository.

23110 archived items

Recent Submissions

Item
Związek sytuacji komunikacyjnej z obrazem świata
(Wydawnictwo LIBRON, 2016) Grech, Michał; Uniwersytet Wrocławski
Item
Językowy i komunikacyjny obraz uniwersytetu – stereotypizacja a definicja kognitywna
(Wydawnictwo LIBRON, 2015) Grech, Michał; Uniwersytet Wrocławski
Item
Obraz pracowników uniwersytetów w opinii mieszkańców Polski
(Wydawnictwo LIBRON, 2014) Grech, Michał; Uniwersytet Wrocławski
Item
Badanie i Projektowanie Komunikacji 4
(Wydawnictwo LIBRON, 2015-05-07) Wszołek, Mariusz; Grech, Michał; Siemes, Annette; Lachowska, Karolina; Pieluzek, Marcin; Płoszaj, Kasia; Smółka-Dolecka, Agnieszka; Jakubowicz, Michał; Moszczynski, Krzysztof; Ciesielska, Małgorzata; Gliniecka, Martyna; Władyka-Łuczak, Zofia; Faka, Piotr; Haławin, Arkadiusz; Olender, Kamil
Książka jest zbiorem powstałym jako wynik konferencji naukowej „Communication design – badanie i projektowanie komunikacji”. Zebrane artykuły pokrywają szeroki zakres pola badawczego i projektowego, od information design przez fotografię po design konceptów komunikacyjnych. Wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz.
Item
Style życia w komunikacji. Komunikacyjna stratyfikacja społeczeństwa
(Wydawnictwo LIBRON, 2012-12-07) Wszołek, Mariusz; Fleischer, Michael; Siemes, Annette; Monika, Bednorz; Grech, Michał; Uniwersytet Wrocławski, Wydział Filologiczny, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
Podejmujemy próbę stworzenia komunikacyjnej dyferencjacji społeczeństwa (polskiego) i wyróżnienia specyficznych kodów komunikacyjnych, według których przebiegają aktualne komunikacje, tworzą się style życia, uczestnicy komunikacji mają możliwość takiego lub innego sytuowania się w trzeciej rzeczywistości, przypisywania się do określonych grup, podejmowania określonych decyzji na rynku komunikacji: w zakresie gospodarki, mediów, komunikowania przy pomocy zakupu takich, a nie innych towarów, tworzenia takiego lub innego wizerunku, przyłączania się do obowiązujących wizerunków, images itp.