Uwaga! Pozycje dodane do repozytorium OPEN między 21 września a 6 października zostaną opublikowane na stronie repozytorium po tym terminie.
OPEN Repository

Welcome to OPEN - the Repository of Open Scientific Publications, run by the Interdisciplinary Centre for Mathematical and Computational Modelling, University of Warsaw, previously operating as the CeON Repository. The Repository enables Polish researchers from all fields to openly share their articles, books, conference materials, reports, doctoral theses, and other scientific texts.

Publications in the Repository are indexed by the most important search engines and aggregators and downloaded by users worldwide. We invite you to create an account, deposit your publications, and use the resources of the Repository.

23002 archived items

Recent Submissions

Item
Promocja zdrowego stylu życia w programach szkolnych na Białorusi
(Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, 2016) Mazur, Piotr; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
Item
Safety of children and youth. Current problems, different perspective
(Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, 2014) Komorowska, Beata; Mazur, Piotr; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
Item
Aktywność fizyczna uczniów w młodszym wieku szkolnym
(Альтэрнатыва, 2016) Mazur, Piotr; Iliaszeva, Viktoria; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie; Brzeski Państwowy Uniwersytet im. Puszkina
Item
Zdrowy styl życia uczniów w młodszym wieku szkolnym na Białorusi. Raport z badań
(Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, 2016) Mazur, Piotr; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
Item
Diagnoza w socjoterapii
(Difin SA, 2017) Grudziewska, Ewa; Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
Książka ma na celu wzbogacenie warsztatu diagnostycznego wszystkich osób, które zawodowo zajmują się socjoterapią, a także nauczycieli i wychowawców na co dzień pracujących z dziećmi i młodzieżą oraz studentów, którzy wiążą swoją zawodową przyszłość z pracą o charakterze wychowawczo-terapeutycznym. Publikacja zawiera propozycje konkretnych narzędzi diagnostycznych, które można wykorzystać w trakcie procesu diagnostycznego dzieci w wieku przedszkolnym, szkolnym oraz młodzieży, a także w diagnozie kompetencji osoby socjoterapeuty.